27.5.11

ポールズ・ヒマラヤン・ムスク・ランブラーのある風景 ~夕方編~

昨日から暫くの間雨が続く予報だったので一昨日このバラの写真を撮りまくりました。(笑)
今回は夕方(といっても21時頃撮ったものなのですが)のポールズ・ヒマラヤン・ムスク・
ランブラーです。陽が低くなる頃はまた違った色合いです。

Het weer werd slechter vanaf gisteren dus ik heb eergisteren veel foto's gemaakt van Paul's Himalayan Musk Rambler.  Deze keer in de avond.  Als de zoon laag ligt lijkt de kleur van de bloemen anders.



午前の陽を受けた花はきらきらと輝いていましたが、
夕方日陰になると花もすこし儚げに見えます。
De bloemen twinkelden met de ochtend licht en lijken vluchtig in de avond.



タンポポの種が飛ばされてきて蕾に付いています。見えるでしょうか?

大きくなりすぎてうちの庭では育てられないかと一時は諦めかけたましたが
去年の剪定が成功したのでこのバラはこれからも残ってもらいます。

Ik heb bijna opgegeven om hem te houden in onze achtertuin omdat hij te groot ging groeien.
Maar ik heb hem vorig jaar sterk gesnoeit en dit was successvol dus ik hou hem wel.

これからもず~と素敵な風景を作ってね。